• İstanbul7 °C
  • İzmir7 °C
  • Ankara-1 °C
  • Manisa6 °C
  • Adana12 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kodla(Ma)nisa Projesi 4. Yılının Yol Haritasını Çiziyor
12 Ekim 2018 Cuma 00:30

Kodla(Ma)nisa Projesi 4. Yılının Yol Haritasını Çiziyor

Manisa Valiliğince 2015 yılından itibaren Manisa genelinde yürütülen ve Türkiye’deki kodlama /robotik eğitimlerine önderlik eden Kodla(Ma)nisa Projesi’nin sene başı İçerik Geliştirme Çalıştay’ı 12 Ekim 2018 Cuma günü Manisa Anemon Otel’de yapılacak.

Manisa Valiliğince 2015 yılından itibaren Manisa genelinde yürütülen ve Türkiye’deki kodlama /robotik eğitimlerine önderlik eden Kodla(Ma)nisa Projesi’nin sene başı İçerik Geliştirme Çalıştay’ı 12 Ekim 2018 Cuma günü Manisa Anemon Otel’de yapılacak.

Çalıştaya, Proje Başkan Vekili Vali Yardımcısı Ahmet Yılmaz, Vali Yardımcısı H.Volkan Köksal, Manisa İl/ İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri ile 17 ilçeden 58 Bilişim Teknolojileri Öğretmeni katılacak.

Vali Yardımcısı Sayın Ahmet Yılmaz’ın açılış konuşması ile başlayacak program, Proje Ekibinden Aslı Yıldırımgil ve Şeref Kaplan Proje sunumlarının ardından Ege Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi(BÖTE) Başkanı Prof. Dr. Mustafa Murat İnceoğlu, Robotik Programlama ve Proje Üretimi konulu konuşması ile devam edecek.

İlçe Proje ekipleri 2017/2018 öğretim yılında yaptıkları çalışmalar ve belirlenen hedeflere ne derece ulaştıklarını anlatacakları programda, son olarak çalıştay’a katılan öğretmenler gruplara ayrılarak sene boyunca Kodla(Ma)nisa Projesi kapsamında yapılacak çalışmaların yol haritasını belirleyecek.

Kodla(Ma)nisa Projesi Nedir?

Kodla(Ma)nisa Projesi Manisa Valiliğince 2015 yılında başlatılan, Manisa Valisi Mustafa Hakan Güvençer himayelerinde Manisa’da görev yapan tüm Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin görüş ve önerileri ile geliştirilmiş olan projede, tüm resmi ortaokullar projenin parçası olarak yer alıyor.

Projeyle, çocuklarımızın analitik düşünme becerilerinin artması, sebep sonuç ilişkisi kurabilmesi, takım halinde çalışma ve girişimcilik becerilerinin gelişmesi ve inovatif düşünmeye teşvik edilmesi amaçlanıyor.

Aynı zamanda Matematik, Fen Bilgisi gibi derslerle (disiplinler) arası ilişki kurularak, öğrenilen ama gerçek hayatta uygulama imkânı bulunamayan bazı bilgileri somutlaştırma şansı veren kodlama eğitimi sayesinde öğrencilerin ders başarılarına katkıda bulunulması hedefleniyor.

21. Yüzyıl becerileri ile donatıldığı bir eğitimi sürdürmek, ülkemizin geleceği için tüketen değil,  üreten bireyler yetiştirmek ve gelecekte oluşması öngörülen bilişim ve yazılım alanındaki nitelikli iş gücü açığına çözüm bulmak ise projenin en temel amacı olarak öne çıkıyor.

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
RENKLİ HAYATLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Optimus Haber Portalı | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0542 820 94 44 - 0534 6787068 / Faks : | Yazılım: CM Bilişim - Tasarım: INVIVA